مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-24سياسي

مسئولان قدر نظام و مردم را بدانند 


مسئولان در هر رده ای باید قدر نظام و مردم را بدانند چراکه اگر نظام و مردم نبودند مسئولان در آن جایگاه نبودند.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: مسئولان در هر رده ای باید قدر نظام و مردم را بدانند چراکه اگر نظام و مردم نبودند مسئولان در آن جایگاه نبودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادی جمعه 5 اسفندماه در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، ادامه داد: اگر این برهنه پاها و مردمی که امروز به سختی زندگی می کنند، نبودند امروز مسئولان در بیغوله زندگی می کردند بنابراین مردم به مسئولان جایگاه دادند و مسئول بالانشین باید به مردم نگاه کند.

وی با اشاره به اینکه اگر شهید باکری ها و بروجردی ها و همدانی ها نبودند، من و شمای مسئول هم نبودیم، افزود: مردم هم قدر نظام را بدانند و آن را با هیچ چیز عوض نکنند.

جوادی در ادامه مطرح کرد: روز گذشته خبرگان امت در خدمت رهبری بودند و ایشان سخنان جالب و رسایی برای آنها بیان کردند و از آنها خواستند این سخنان را برای مردم بیان کنند، از جمله این سخنان این است که جهاد تبیین را جدی بگیرید.

وی اضافه کرد: روزی جهاد دفاع مقدس، جهاد با اشرار و جهاد با گروهک ها داشتیم و در همه سرافراز شدیم اما امروز جهاد سلاحی نیست و جهاد تبیین است و علما باید خط شکن جهاد تبیین باشند و البته بسیاری اینگونه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قدر نظام و مردم را بدانند 

مسئولان قدر نظام و مردم را بدانند